الگوی خودباوری دانش آموزان نوجوان دارای ناتوانی ذهنی

الگوی خودباوری دانش آموزان نوجوان دارای ناتوانی ذهنی

بررسی اجمالی عوامل موثر بر خودباوری و خودپنداری دانش آموزان دارای ناتونی ذهنی، شامل بررسی یک نمونه آماری. ترجمه شده از مقالات Elsevier، چکیده مقاله: خودپنداری افرادِ دارای ناتوانی ذهنی ویژگی هایی نظیر کمبود یا نقص شناختی، هیجانات نااستوار، قدرت هماهنگی ضعیف، تصور بیش از حد از صلاحیت و شایستگی و…

دسته بندی: جزوات» سایر موارد

فرمت فایل دانلودی: pdf

فرمت فایل اصلی: PDF

تعداد صفحات: 8

حجم فایل: 182 کیلوبایت

چکیده مقاله:

خودپنداری افرادِ دارای ناتوانی ذهنی ویژگی هایی نظیر کمبود یا نقص شناختی، هیجانات نااستوار، قدرت هماهنگی ضعیف، تصور بیش از حد از صلاحیت و شایستگی و تصویر غیر واقعی از خود دارد. به منظور بهبود و اصلاح خودپنداری دانش آموزان نوجوانِ دارای ناتوانی ذهنی باید استراتژی ها و روش های کمک کننده تحصیلی توسط معلمان آموزش و پرورش استثنایی طراحی و به اجرا گذاشته شود تا این دانش آموزان بتوانند به طور کامل یا تا حدی در محیط های آموزشی عادی مشارکت و فعالیت داشته باشند.

  • خود باوری دانش آموزان
  • تحقیق پیرامون خود باوری
  • بررسی خود باوری در دانش آموزان
  • کودکان ناتوان
  • کودکان استثنایی
  • الگوی خودباوری
  • خود باوری در ناتوانی ذهنی
  • ناتوانی ذهنی
  • آموزش و پرورش استثنایی
  • دانلود مقاله
  • تحقیق رواشناسی
  • تحقیق خود باوری

لینک دانلود ...